عکس؛ دو خرید جدید بارسلونا در راه آمریکا

عکس؛ دو خرید جدید بارسلونا در راه آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم بارسلونا راهی ایالات متحده آمریکا شده است تا به این ترتیب اردوی پیش فصل خود را در این کشور برگزار کند و تمرینات تابستانی خود را استارت بزند و بازی های دوستانه خود را برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا قرار است در ایالات متحده آمریکا بازی های دوستانه ای مقابل یوونتوس، آرسنال، رئال مادرید و میلان داشته باشد. در حقیقت بارسلونا با رقبای خوبی در این اردوی پیش فصل روبرو می شود و به این ترتیب شاگردان ژاوی هرناندز به خوبی می توانند خودشان را برای فصل جدید آماده کنند.

اوریول رومئو و اینیگو مارتینز که دو خرید جدید بارسلونا در این تابستان هستند هم در این اردوی پیش فصل حضور دارند و باید دید که عملکرد آن ها به چه شکل خواهد بود. اینیگو مارتینز به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شد و اوریول رومئو از ژیرونا با مبلغی پایین و حدود 5 میلیون یورو خریداری شد. بارسا صبح چهارشنبه ( 28 تیر ماه ) بود که خرید اوریول رومئو را به طور رسمی اعلام کرد.

اوریول رومئو در هواپیمای بارسلونا که در راه آمریکا است، مشغول مطالعه شده است. اولین بازی دوستانه بارسلونا، یکشنبه یکم مردادماه مقابل یوونتوس خواهد بود. این بازی ساعت شش صبح به وقت ایران برگزار می شود.

1470