عکس؛ مراسم معارفه خرید جدید بارسلونا

عکس؛ مراسم معارفه خرید جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اوریول رومئو که به تازگی به بارسلونا پیوسته است، در این باشگاه معارفه شد و به این ترتیب کار خود را به طور رسمی به عنوان بازیکن آبی و اناری پوشان شروع خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، این مراسم معارفه در تور پیش فصل بارسلونا در کشور ایالات متحده آمریکا برگزار شد. بارسلونا قرار است در آمریکا بازی های دوستانه ای مقابل یوونتوس، آرسنال، رئال مادرید و میلان برگزار کند و به این ترتیب یک دوره آماده سازی خود پیش از شروع فصل 2023/24 خواهد داشت و باید دید که اوضاع برای آبی و اناری پوشان به چه شکل پیش خواهد رفت.

بارسلونا مراسم معارفه اوریول رومئو را برگزار کرد. این بازیکن از ژیرونا راهی بارسلونا شده است. رومئو در حال حاضر 31 سال سن دارد و محصول آکادمی بارسلونا است. او پس از دوازده سال دوباره به جمع آبی و اناری پوشان برگشته است.

اوریول رومئو فعلا بدون شماره معارفه شده است و شماره ای برای پیراهن او مشخص نشده است و باید دید که در بازی های دوستانه و بازی های رسمی قرار است چه شماره ای را در بارسلونا بر تن کند.

این بازیکن به عنوان جانشین سرخیو بوسکتس به بارسلونا آمده است و از این لحاظ مسئولیت سنگینی در پست هافبک دفاعی بارسا خواهد داشت.

1470