بشیکتاش به دنبال جذب هافبک بارسلونا

بشیکتاش به دنبال جذب هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا تمایلی به فروش بازیکنانش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارد چرا که بر اساس قوانین فیرپلی مالی، حق خرید جایگزین را ندارند و به همین خاطر خیلی بعید است که در روزهای آینده بازیکنی از بارسا جدا شود.

به گزارش فوتبالی، با این وجود ، شایعات در مورد جدایی اوریول رومئو از بارسلونا وجود دارد. در حقیقت گفته می شود که بشیکتاش آماده است تا این بازیکن 32 ساله را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بخرد.

بشیکتاش در رتبه چهارم لیگ ترکیه قرار دارد و هجده امتیاز تا فنرباغچه صدرنشین قرار دارد. آنها از لیگ کنفرانس حذف شده اند و امیدوار هستند که با جذب رومئو، ترکیبشان را در نیم فصل دوم تقویت کنند اما بعید است که بارسا حاضر به فروش او شود. بارسایی ها برای خرید رومئو در تابستان قبلی 3.4 میلیون یورو پرداختند و دستمزد این بازیکن هم زیاد بالا نیست.  به همین خاطر فروش رومئو نیز گره ای از مشکلات بارسلونا در زمینه فیرپلی مالی حل نمی کند و اگر کاتالان ها این بازیکن را بفروشند، شانسی برای خرید جایگزین نخواهند داشت. 

رومئو دو سال و نیم دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش چهارصد میلیون یورو است. این بازیکن البته در هفته های اخیر کمرنگ شده است. رومئو در این فصل 14 بازی در لالیگا داشته که در 9 تایش فیکس بوده که در سه ماه اخیر فقط یک بار فیکس بوده است. 

4125