نگاهی به سه خرید تابستانی بارسلونا: میانگین سنی 31.6 سال و مجموعاٌ پنج میلیون یورو

نگاهی به سه خرید تابستانی بارسلونا: میانگین سنی 31.6 سال و مجموعاٌ پنج میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به علت شرایط مالی بحرانی خود تا کنون نتوانسته هوادارانش را آن طور که باید و شاید راضی کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این تابستان سه خرید داشته است : ایلکای گوندوغان، اینیگو مارتینز و اوریول رومئو. دو تای اول 32 سال سن دارند و سومی 31 سال تا میانگین سنی این سه نفر به 31.6 سال برسد. بارسلونا دو تای اولی را رایگان با اتمام قراردادشان خرید و برای خرید سوم هم فقط پنج میلیون یورو به ژیرونا پرداخت. 

در حقیقت خرید اوریول رومئو شاید به خوبی گویای شرایط بحرانی بارسلونا باشد، تیمی که زمانی بهترین بازیکنان فوتبال دنیا را جذب می کرد و حالا در حالی که برای خرید در خط هافبک به سراغ گزینه هایی نظیر مارسلو بروزوویچ و روبن نوس رفته بودند، حالا به یکی از بازیکنان سابق خود رضایت داده اند.

البته هواداران بارسلونا به یکی دیگر از خریدهای تیمشان یعنی ویتور روکه امید زیادی دارند. این بازیکن برزیلی از پارانائنزه جذب شده و قرار است که انتقالش در زمستان یا تابستان 2024 نهایی شود. بارسلونا برای خرید وی با احتساب پاداش ها ممکن است که تا 75 میلیون یورو هزینه کند اما مشکل این جاست که ژاوی فعلا نمی تواند روی او حساب باز کند.  بارسایی ها باید خیلی خوشحال باشند که گوندوغان با وجود پیشنهادهای مالی بهتر، برای تحقق رویایش تصمیم گرفت که راه حضور در بارسلونا را در پیش بگیرد و حداقل با خرید او تا حد زیادی خیالشان از میانه زمین راحت خواهد بود.

در هر صورت به نظر می رسد که سه خرید جدید نتوانسته اند که امید چندانی را برای هواداران بارسلونا زنده کنند. البته خوان لاپورتا مدعی است که تیمی را بسته که مدعی کسب جامهاست و ترکیب کنونی بارسا را بهتر از ترکیب تیم رقیب یعنی رئال مادرید می داند اما مشخص نیست که آیا هواداران تیمش هم با او هم نظر هستند یا نه.

4125