عکس؛ جام خوان گمپر در دست سه خرید جدید بارسلونا

عکس؛ جام خوان گمپر در دست سه خرید جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا قرار است در جام خوان گمپر، امشب ( سه شنبه هفدهم مرداد ماه ) از ساعت 21:30 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه المپیک کمپانی لوییس به مصاف تاتنهام برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، جام خوان گمپر یک بازی دوستانه است که بارسلونا هر ساله برای بزرگداشت اسطوره خود آن را برگزار می کند و هر بار از یک تیم متفاوت برای برگزاری آن دعوت به عمل می آورد و این بار از تاتنهام برای برگزاری این جام دعوت به عمل آورده است.

اینیگو مارتینز، اوریول رومئو و ایلکای گوندوغان سه خرید جدید بارسلونا هستند. آبی و اناری پوشان این بازیکنان را در تابستان جاری به خدمت گرفته اند. البته هر سه‌ی آن ها بالای 30 سال سن دارند و همین قضیه موجب شده است تا از سیاست خوان لاپورتا انتقاد شود.

باشگاه بارسلونا به تازگی در صفحه رسمی خود در شبکه های اجتماعی تصویری را منتشر کرده است که در آن می بینیم ایلکای گوندوغان، اینیگو مارتینز و اوریول رومئو، جام خوان گامپر را در دست گرفته اند. به نظر می رسد که این بازیکنان قرار است در این بازی برای بارسا به میدان بروند.

1470