غیررسمی/ دروازه‌بان هوادار در آستانه حضور در استقلال

غیررسمی/ دروازه‌بان هوادار در آستانه حضور در استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- اخبار غیررسمی حاکی از توافق استقلال و هوادار برای جذب دروازه‌بان جوان تیم محمود فکری است.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا خالدآبادی که فصل گذشته برای هوادار به میدان رفت، جزو گزینه‌های نقل و انتقالاتی مشترک استقلال و پرسپولیس است که در روزهای اخیر سوژه اخبار متعددی شده بود.
البته که یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام با انگیزه‌های متفاوتی او را در لیست خرید خود قرار داده‌اند چرا که پرسپولیس او را به عنوان یک ذخیره مطمئن برای علیرضا بیرانوند می‌خواهد اما استقلالی‌ها احتمالا او را به عنوان جایگزین سیدحسین حسینی مدنظر داشته باشند. البته که گویا قرار است این دروازه‌بان جای علیرضا رضایی را در فهرست آبی‌ها بگیرد.
در هر حال دست گذاشتن سرخابی‌ها روی دروازه‌بان جوان هوادار باعث شده تا مدیران این باشگاه مبلغ رضایتنامه او را در فاصله چند روز، چند برابر افزایش دهند. اتفاقی که با واکنش منفی مدیران استقلال و پرسپولیس همراه شده و گفته شد که پرسپولیس حاضر نیست 11 میلیارد تومان برای رضایتنامه این بازیکن پرداخت کند.
در حالیکه یکی از روزنامه‌های چاپ امروز مدعی شده بود که استقلال هم قید جذب خالدآبادی با چنین رقمی را زده، یکی از سایتهای خبری نوشته که تماس علی خطیر با محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار نتیجه‌بخش بوده و قرار شده رضایتنامه این دروازه‌بان برای استقلال صادر شود.
البته هنوز معلوم نیست که استقلالی‌شدن این بازیکن چقدر برای آبی‌ها هزینه خواهد داشت.

6442