پیش‌بازی هوادار – استقلال/ با حضور بابک مرادی

پیش‌بازی هوادار – استقلال/ با حضور بابک مرادی

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف آخرین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر، فردا مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هوادار و استقلال در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که قرار بود این دیدار مدتها قبل برگزار شود منتهی ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا باعث شد که این دیدار به تعویق بیفتد.

صدر جدول تغییری نکرد: استقلال در شرایطی به مصاف هوادار خواهد رفت که اگر کمیته استیناف رای کمیته انضباطی درباره مهاجم گابنی گل گهر را نقض می‌کرد و امتیازات تیم سیرجانی را به این تیم برمی‌گرداند، الان به جای استقلال، پرسپولیس در صدر جدول قرار داشت منتهی این اتفاق رخ نداد تا استقلال به لطف تفاضل گل بهتر به نسبت رقیب سنتی‌اش، در صدر جدول باقی بماند.

استقلال متوقف می‌شود؟ هوادار در حالی برای این بازی آماده می‌شود که در دو دیدار قبلی‌اش شکست خورده و رضا عنایتی و یارانش اصلا دوست ندارند که سومین شکست متوالی‌شان در لیگ را تجربه کنند هر چند آنها کار راحتی مقابل تیمی که در کنار مس رفسنجان، بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، نخواهند داشت.

چهره ویژه: بابک مرادی که تعصب ویژه‌ای به استقلال ندارد، نهایتا و بعد از آنکه فرهاد مجیدی او را در فهرست مازادش قرار دارد، از این تیم جدا شد و به هوادار پیوست و در اولین بازی رسمی‌اش برای تیم جدیدش باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

نتیجه هفته گذشته: هوادار با نتیجه 1-2 به صنعت نفت آبادان باخت و استقلال با 3 گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت.

وضعیت در جدول: هوادار با 14 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و استقلال 35 امتیازی، صدرنشین لیگ است.

جمعه 15 بهمن

معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر

هوادار – استقلال ساعت 17

تیم داوری: سید علی اصغر مومنی، سید یعقوب حجتی  و هیوا بهمنی

1984