استقلال مقابل هوادار بدون تماشاگر می‌شود؟

استقلال مقابل هوادار بدون تماشاگر می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به سوابق قبلی بازی هوادار مقابل تیمهای استقلال و پرسپولیس در حالیکه این تیم میزبان است، به احتمال زیاد و بدون بدون حکم کمیته انضباطی، بازی هوادار مقابل استقلال، باید بدون حضور تماشاگران در اکباتان برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، استقلال پس از شهرآورد باید در آخرین هفته سال، میهمان هوادار باشد. دیداری به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین یا همان دستگردی که البته هم هوادار و هم استقلال دوست دارند این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود. استقلال از یک طرف می خواهد هوادارانش روز یکشنبه در ورزشگاه باشند و از طرف دیگر هوادار دوست دارد بلیت بفروشد و سود بلیت فروشی اش را ببرد اما نکته قابل توجه این است که مدتهاست که همه مسابقات به میزبانی ورزشگاه پاس بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و دلیل آن، محل قرارگیری این ورزشگاه در منطقه مسکونی اکباتان و مشکلات تردد و پارکینگ ورزشگاه است که باعث می شود شورای تامین مجوز حضور تماشاگران را صادر نکند.

با توجه به کمبود ورزشگاه در تهران، دو تیم هوادار و پیکان تهران بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کنند و این بدین معنی است که ۳۰ بازی لیگ برتری به میزبانی این دو تیم تهرانی باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

همین مشکل گریبان صدرنشین لیگ برتر را هم در هفته آتی خواهد گرفت و شاگردان جواد نکونام باید در روزی که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تماشاگرانش میزبان پیکان است، در ورزشگاه پاس، به احتمال زیاد بدون حضور تماشاگرانش، باید میهمان هوادار باشد. 

البته استقلال و هوادار نامه‌هایشان را به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و نهادهای مربوطه برای با تماشاگر شدن بازی خواهند داد اما به نظر نمی‌رسد که اتفاق خاصی بیفتد.

1997