پیش‌بازی استقلال – هوادار/ آغاز ماموریت 6 هفته‌ای مجیدی

پیش‌بازی استقلال – هوادار/ آغاز ماموریت 6 هفته‌ای مجیدی

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال برای اولین بار با سرمربیگری فرهاد مجیدی، لیگ برتر را شروع خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مجیدی طی دو فصل گذشته، استقلال را از آندره‌آ استراماچونی و محمود فکری تحویل گرفته و به قول معروف، تیمش را خودش نبسته بود اما حالا برای اولین بار، استقلال را با تفکرات خودش بسته و در هفته اول مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که امسال اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

آغاز ماموریت 6 هفته‌ای: مجیدی که دیشب به صورت رسمی قراردادش با استقلال را تمدید کرد، در هفته‌های ابتدایی لیگ ماموریت بسیار مهمی دارد. چند هفته قبل بود که مصطفی آجورلو در دیدار اعضای هیات مدیره با کادر فنی و بازیکنان استقلال اعلام کرد تیم باید در پنج، شش هفته اول به همه نشان دهد مدعی قهرمانی است. دیشب هم پرویز مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی، مدعی شد که استقلال از هفته اول نشان خواهد داد که مدعی قهرمانی است و حالا مجیدی و تیمش، باید از هفته اول، پرقدرت وارد مسابقات شوند.

آمار خوب جلوی تازه‌واردها: استقلال تا امروز، 5 بار در هفته اول با تیمهای تازه لیگ برتری روبرو شده که در هر 5 بازی پیروز شده و امیدوار است جلوی هوادار هم این اتفاق را تکرار کند.

چهره ویژه: می‌توان از رضا عنایتی نام برد که خاطرات خوبی از دوران حضورش در استقلال داشته و حالا به عنوان سرمربی هوادار باید روبروی استقلال قرار بگیرد. تقابل تفکرات او و مجیدی، یکی از اتفاق‌های جذاب این بازی خواهد بود.

چهارشنبه 28 مهر

هفته اول لیگ برتر

استقلال – هوادار ساعت 18

تیم داوری: کوپال ناظمی – علیرضا ایلدرم – علی اکبر نوری – امیر سامان سلطانی

1984