تمجید ستاره بایرن مونیخ از هری کین

تمجید ستاره بایرن مونیخ از هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - جمال موسیالا ستاره آلمانی بایرن مونیخ به تمجید از هری کین کاپیتان تاتنهام پرداخت و از انتقال این ستاره انگلیسی به باواریا استقبال کرد.

به گزارش فوتبالی، تنها 12 ماه دیگر از قرارداد هری کین با باشگاه شمال لندنی باقی مانده و دنیل لوی هرکاری می کند تا جلوی رفتن ستاره انگلیسی را بگیرد. در حقیقت، هری کین چند بار اعلام کرده که دوست دارد برنده جام شود و چون تاکنون نتوانسته در تاتنهام، جامی بالای سر ببرد، انتظار می رود که شاهد خروج او از تاتنهام در آینده‌ای نزدیک باشیم. بایرن مونیخ و رئال مادرید مشتریان هری کین هستند. هفته گذشته بایرن پیشنهاد 70 میلیون پوند به اضافه پاداش‌ها برای تاتنهام ارسال کرد که خیلی سریع توسط این باشگاه رد شد و حالا می خواهند در این هفته با پیشنهاد بهبود یافته‌ای به میز مذاکره برگردند. دنیل لوی برای فروش کین حداقل 120 میلیون پوند می خواهد تا اجازه فروشش را صادر کند.

حالا جمال موسیالا به بیلد راجع به کین گفت: "هری کین برای مدت زیادی است که در بالاترین سطح در لیگ برتر انگلیس بازی می کند. باشگاه‌های زیادی هستند که دوست دارند بازیکنی همچون او داشته باشند و مطمئنم که می تواند خیلی سریع خودش را با بایرن مونیخ وفق دهد."

گفته می شود حتی هری کین جلسه‌ای مخفیانه با توماس توخل برگزار کرده است.

4416