طعنه هری کین به تاتنهام

طعنه هری کین به تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ادعا می کند که در باشگاه بایرن مونیخ فشار زیادی روی آن هاست و این مسئله در تاتنهام خیلی به چشم نمی آمد و اگر آن ها چند بازی پشت سر هم شکست می خوردند، فاجعه محسوب نمی شد!

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که هری کین از زندگی جدیدش در باواریا به شدت راضی است. او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بالاخره از تاتنهام جدا شد و با 100 میلیون به غول آلمانی پیوست تا بتواند در این باشگاه برای فتح عناوین و جام ها بجنگد. او در 3 بازی ابتدایی خود در بوندس لیگا توانسته آمار خیلی خوب 3 گل و یک پاس گل را ثبت کند، اما در حال حاضر، باواریایی ها به خاطر تفاضل گل کمتر، پشت سر بایر لورکوزن و ژابی آلونسو در رده دوم قرار دارند. حالا کین از تفاوت های میان بایرن و تاتنهام گفت.

به نقل از سایت گل، کاپیتان تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری گفت: "فشاری که در بایرن حس می کنم، خیلی متفاوت با تاتنهام است. البته در تاتنهام هم می خواستیم قهرمان شویم، اما اگر چند بازی نمی توانستیم برنده شویم، کسی احساس بدی پیدا نمی کرد. در بایرن شما باید در هر بازی برنده شوید. ما دو بازی اول را با نتایج 4-0 و 3-1 برنده شدیم، اما بعد از بازی، هیچ کس از نحوه بازی تیم رضایت نداشت."

4416