خاطره جالب شماره 7 جدید منچستریونایتد از رونالدو

خاطره جالب شماره 7 جدید منچستریونایتد از رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - میسون مونت ستاره جدید منچستریونایتد می گوید که تحت تاثیر ضربه ایستگاهی کریستیانو رونالدو به پورتسموث در سال 2008 قرار گرفته بود.

به گزارش فوتبالی، این ستاره 24 ساله چهارشنبه به همکاری 18 ساله خود با شیرهای لندن اتمام داد و به منچستر یونایتد پیوست، انتقالی که در نهایت با مبلغ 60 میلیون پوند به ثبت رسید. چلسی برای مدت زیادی برای به امضا رساندن قرارداد جدید با میسون مونت در حال مذاکره بود اما در نهایت طرفین موفق نشدند برای تمدید این قرارداد به توافق برسند و در نتیجه انتقال او به اولدترافورد رقم خورد و دو غول انگلیسی بالاخره پس از چهارمین دور مذاکرات با هم به توافق رسیدند. 

به نقل از سایت گل، مونت شماره هفت جدید شیاطین سرخ در گفت و گویی با شبکه منچستریونایتد گفت: "من 10 سالم بود و در آکادمی چلسی بودم. البته در آن موقع طرفدار پورتسموث بودم و برای حمایت از تیمم به ورزشگاه الدترافورد رفتم، اما توانستم شاهد یکی از زیبا ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر انگلیس باشم. ضربه ایستگاهی رونالدو به پورتسموث واقعاً باورنکردنی بود. وقتی آن گل را دیدم، تصمیم گرفتم خودم نیز شبیه آن گل به ثمر برسانم. فردای آن روز در تمرینات مشغول زدن ضربه ایستگاهی شدم، پس بله، رونالدو الهام بخش من بود."

4416