وقتی میسون مونت در بچگی گفته بود می‌خواهد از رونالدو تقلید کند

وقتی میسون مونت در بچگی گفته بود می‌خواهد از رونالدو تقلید کند

پایگاه خبری فوتبالی - میسون مونت به تازگی به طور رسمی به منچستریونایتد پیوسته است و پیراهن شماره هفت شیاطین سرخ به او داده شده است و به این ترتیب این بازیکن قرار است پیراهنی را بپوشد که کریستیانو رونالدو با آن در منچستر یونایتد تبدیل به یک ستاره شد.

به گزارش فوتبالی، میسون مونت در کودکی از کریستیانو رونالدو الگو می گرفته است. مونت از سال 2005 در آکادمی چلسی حضور داشته و بازیکنی بوده است که در چلسی رشد کرده است. به تازگی ویدیویی از میسون مونت مربوط به دوران کودکی اش وایرال شده است که مونت در آن می گوید که می خواهد سبک کاشته زدن های کریستیانو رونالدو را تقلید کند و در واقع دوست دارد که به مدل کریستیانو رونالدو ضربات ایستگاهی خودش را بزند.

اکنون مونت 24 ساله شده است و از چلسی به منچستر یونایتد پیوسته است و پیراهن شماره هفت شیاطین سرخ را گرفته است. این قضیه جالب است که او دقیقا به جای الگوی خود قرار گرفته است و باید دید که عملکردش در منچستر یونایتد به چه شکل خواهد بود. مونت علاقه ویژه ای به حضور در لیگ قهرمانان اروپا دارد و یکی از اصلی ترین دلایلش برای ترک چلسی عدم حضور این تیم در فصل آینده چمپیونزلیگ بوده است.

1470