عکس؛ شماره هفت جدید منچستریونایتد مشخص شد

عکس؛ شماره هفت جدید منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - پیراهن شماره 7 منچستر یونایتد یک پیراهن ویژه و اسطوره ای است و اکنون این شماره را قرار است میسون مونت بر تن کند.

به گزارش فوتبالی، میسون مونت به تازگی از چلسی به طور رسمی به منچستریونایتد پیوسته است و باشگاه منچستر یونایتد تصمیم گرفته است که پیراهن شماره هفت خود را به او بدهد و به این ترتیب این هافبک انگلیسی شماره هفت جدید منچستر یونایتد است.

میسون مونت با رقمی حدود 60 میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوسته است. این هافبک 24 ساله سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و این قضیه می تواند به شیاطین سرخ برای موفقیت اروپایی کمک کند.

شماره 7 منچستر یونایتد در فصل گذشته بر تن کریستیانو رونالدو بود و ستاره پرتغالی در وسط فصل از منچستر یونایتد جدا شد و راهی النصر عربستان شد. رونالدو در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد با پیراهن شماره هفت درخشش های ویژه ای داشت. دیوید بکام هم در منچستر یونایتد پیراهن شماره هفت را پوشیده است و اکنون این پیراهن به میسون مونت می رسد و به نوعی وظیفه سنگینی بر گردن این بازیکن خواهد بود.

بازیکنانی مثل آنخل دی ماریا و ممفیس دپای هم در منچستر یونایتد پیراهن شماره هفت را پوشیده اند اما عملکرد آن ها چندان جالب نبوده است.

1471