نقش‌آفرینی ناخواسته رونالدو در انتقال هافبک چلسی به منچستریونایتد

نقش‌آفرینی ناخواسته رونالدو در انتقال هافبک چلسی به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - نحوه تعامل تن هاگ با جدایی کریستیانو رونالدو باعث شد تا میسون مونت تصمیم بگیرد که به اولدترافورد برود چرا که تصور می کند که مربی هلندی از نظر توان مدیریت تیم و کنار امدن با شرایط، بهترین گزینه ممکن برای اوست.

به گزارش فوتبالی، مونت برای قراردادی پنج ساله با یونایتد به توافق رسیده و شیاطین سرخ برای خرید او قرار است که 5+55 میلیون پوند به چلسی بپردازند. مونت که از شش سالگی در آکادمی چلسی رشد کرده بود، تست پزشکی یونایتد را هم پشت سر گذاشته و انتقالش به زودی اعلام می شود. ملی پوش انگلیسی بدین ترتیب به یکی از مهمترین خریدهای تابستانی یونایتد تبدیل خواهد شد و به این تیم در لیگ قهرمانان اروپا کمک خواهد کرد. چلسی تمایلی به فروش مونت نداشت اما نتوانستند این بازیکن را برای تمدید قرارداد راضی کنند و چاره ای جز فروختنش نداشتند. این بازیکن 24 ساله در 195 بازی خود برای چلسی 33 گل به ثمر رسانده بود که لیورپول هم به شدت به دنبال جذب او بود.

اسکای اسپورت گزارش داده است که یکی از دلایل اصلی انتخاب منچستریونایتد توسط مونت مربوط به شیوه های تن هاگ بوده است. در حقیقت هافبک چلسی به سبک بازی و روش های مربی هلندی به شدت علاقمند است و از این که این مربی به خوبی توانست با جدایی ستاره ای نظیر کریستیانو رونالدو کنار بیاید و در عرض یک سال اخیر سبک تیمش را متحول کند، خیلی خوشش امده است. 

یونایتد پس از نهایی کردن خرید مونت روی جذب یک دروازه بان و یک مهاجم تمرکز دارد.

4125