واکنش منفی هواداران به تبریک منچستریونایتد برای ازدواج دخیا

واکنش منفی هواداران به تبریک منچستریونایتد برای ازدواج دخیا

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچستریونایتد از این که این باشگاه به جای مشخص کردن تکلیف داوید دخیا، برای وی کامنت تبریک ازدواج می گذارد، ابراز گلایه کردند.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان اسپانیایی با نامزد خود ادورنه گارسیا در روز شنبه ازدواج کرد. مراسم ازدواج داوید در روزی برگزار شد که او با اتمام قراردادش با منچستریونایتد به بازیکن آزاد تبدیل شده بود.  دخیا هنوز برای تمدید با یونایتد به توافق نرسیده است. در حالی که شیاطین سرخ از او خواسته اند تا فعلا با باشگاهی دیگر مذاکره نکند، این دروازه بان با پیشنهادی نجومی از جانب باشگاه النصر مواجه شده است و شاید به هم تیمی جدید کریستیانو رونالدو تبدیل شود. 

در حقیقت دخیا پذیرفته که دستمزد خود در یونایتد که هفته ای 375 هزار پوند بود را کاهش بدهد اما یونایتد فعلا با این دروازه بان به توافق نرسیده است. داوید دوازده سال در شیاطین سرخ حضور داشته و به عنوان یکی از اسطوره های باشگاه انتظار می رفت که مدیران منچستریونایتد، برخورد بهتری با او داشته باشند. 

دروازه بان 32 ساله مجموعا 545 بازی در اولدترافورد داشته و به رکورد کلین شیت تاریخ این باشگاه رسیده است. اخیرا صفحه توییتر منچستریونایتد در پیامی به مراسم ازدواج دخیا واکنش نشان داده و در توییتی به زبان اسپانیایی نوشته است:" تبریک، دخیا."

هواداران از باشگاه یونایتد خواسته اند که به جای پیام تبریک، تکلیف دخیا را مشخص کند. یک نفر نوشته است:" شوخی تان گرفته است؟ شما همان هایی هستید که باعث شدید تا این مرد در روز عروسی اش بیکار باشد!" و دیگری نوشته است :" لطفا بهتر از این با او برخورد کنید. لایق احترام بیشتری است." و دیگری هم نوشته است :" به عنوان یک هوادار باید اعتراف کنم که این باشگاه همیشه برخورد مزخرفی با اسطوره هایش داشته است. از این رفتار مزخرف دست بردارید. ریاکاری کافی است."

4125