بارسلونا علاقه‌مند به جذب هافبک فولام

بارسلونا علاقه‌مند به جذب هافبک فولام

پایگاه خبری فوتبالی - دکو مدیر ورزشی جدید بارسلونا به دنبال جذب ژوائو پالینیا هافبک فولام می باشد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از ترک سرخیو بوسکتس از کاتالان‌ها، ژاوی هرناندز و خوان لاپورتا به دنبال جذب یک هافبک دفاعی باکیفیت برای جانشینی اسطوره این باشگاه هستند و تاکنون به سراغ گزینه‌هایی همچون یاشوا کیمیش، گورتزکا و مارسلو بروزوویچ رفته‌اند. حالا در جدیدترین اخبار گفته می شود که دکو نگاهی به هافبک پرتغالی فولام دارد و می خواهد او را به نیوکمپ بیاورد. 

به نقل از سایت آ اس، پالینیا یکی از هافبک‌های تاثیرگذار در فصل 2022-23 لیگ برتر انگلیس بود که واقعاً عملکرد درخشانی در وسط زمین فولام داشت. باشگاه‌هایی همچون وستهام، نیوکاسل و پاریسن ژرمن به دنبال جذب این هافبک پرتغالی هستند و باشگاه فولام نیز اعلام کرد که در صورت رسیدن یک پیشنهاد مناسب، پالینیا را به فروش می رساند. 

نشریه اسپورت نیز می گوید که پالینیا در لیست دکو برای جانشینی سرخیو بوسکتس قرار دارد و البته در این لیست افرادی همچون سوفیان امرابط از فیورنتینا و فلورنتینو لوییس از بنفیکا قرار دارند. 

پر کردن جای خالی بوسکتس، اولویت اصلی لاپورتا و دکو در این پنجره نقل و انتقالاتی است که البته آن‌ها کار بسیار سختی برای انتخاب جانشین این اسطوره بارسایی خواهند داشت.

4416