چراغ سبز ستاره پرتغالی به بایرن مونیخ

چراغ سبز ستاره پرتغالی به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - پالینیا ستاره پرتغالی فولام خیلی واضح اعلام کرد که می خواهد از این باشگاه لندنی جدا شود و در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به بایرن مونیخ بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، پالینیا در دو فصل اخیر در لباس فولام توپ زده و آن قدر درخشان ظاهر شده که بایرن مدتی است که می خواهد او را به خدمت بگیرد. تیم باواریایی معتقد است پالینیا می تواند یک خرید بسیار خوب برای هافبک باشد. همچنین این ستاره بیست و هشت ساله صراحتاً اعلام کرد که دوست دارد در آینده نزدیک راهی بایرن مونیخ شود. 

به نقل از سایت گل، پالینیا که در حال حاضر در اردوی تیم ملی پرتغال برای یورو 2024 حضور دارد، راجع به آینده اش در فولام گفت: "تا آن جایی که به آینده من مربوط است، هر دو باشگاه می دانند که نظر من درباره آینده چیست و دوست دارم در ماه آینده در کدام باشگاه بازی کنم."

پالینیا در تابستان گذشته نیز در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بود و حتی تست های پزشکی را گذراند، اما هر دو باشگاه نتوانستند بر سر مبلغ او به توافق برسند و این معامله از بین رفت. بعد از این قضیه، پالینیا قراردادش با فولام تمدید کرد، اما حالا بعد از گذشت کمتر یک از سال، دوباره می خواهد از این باشگاه جدا شود. 

4416