هافبک پرتغالی فولام نزدیک‌تر از همیشه به بایرن مونیخ

هافبک پرتغالی فولام نزدیک‌تر از همیشه به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو پالینیا، هافبک پرتغالی فولام بار دیگر در آستانه انتقال به بایرن مونیخ قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فلوریان پلاتنبرگ، بایرن مونیخ بار دیگر برای خرید ژائو پالینیا، با مدیران باشگاه فولام بر سر یک میز نشسته‌اند و این‌ بار بسیار به توافق نزدیک شده‌اند.

در ابتدای فصل گذشته، توماس توخل با ناکافی دانستن هافبک‌های بایرن مونیخ، به شدت برای خرید یک هافبک پست ۶ فشار آورد و پس از ناکامی در جذب رایس و سپس کایسدو، ژائو پالینیا، ستاره‌ی پرتغالی باشگاه فولام به هدف اصلی آن‌ها تبدیل شد. این انتقال تا لحظات پایانی کاملا انجام‌شده تلقی می‌شد اما فولام به دلیل پیدانشدن جانشین مناسب برای پالینیا، ارسال مدارک نهایی با تاخیر رو به رو شد و در نهایت، انتقال این هافبک ملی‌پوش پرتغالی به بایرن مونیخ، درحالیکه حتی فوتوشات‌های رسمی او هم عکس‌برداری شده بود کنسل شد و این بازیکن، بار دیگر به فولام بازگشت.

پالینیا در فصل گذشته توانست ۳۹ بازی برای فولام انجام دهد و عملکرد قابل قبولی هم ثبت کند. او در میانه فصل به شرط امکان انتقال در آینده به باشگاه مورد نظرش، قراردادش را با باشگاه فولام تمدید کرد و اکنون، پس از گذشت ۱ سال از انتقال شکست‌خورده‌ی او با بایرن مونیخ، مکس ابرل، بار دیگر او را به عنوان گزینه‌ی اصلی تقویت کمربند میانی باواریایی‌ها معرفی، و مذاکرات اولیه نیز با باشگاه فولام را رهبری کرده است.

به نقل از پلاتنبرگ، انتظار می‌رود توافق میان این ۲ باشگاه به زودی حاصل شود. فولام هزینه‌ای مابین ۴۰ یا ۴۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد و ارقامی مانند ۶۰-۶۵ میلیون یورو، هرگز برای بایرن مونیخ قابل قبول نیستند. 

1428