تلاش‌های آشکار و پنهان ستاره فولام برای انتقال به بایرن مونیخ

تلاش‌های آشکار و پنهان ستاره فولام برای انتقال به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو پالینیا در این روزهای به صورت آشکار و پنهان در تلاش است تا به بایرن مونیخ منتقل شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی بایرن مونیخ در تابستان امسال، جذب ژائو پالینیا است. آن‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023 هم تلاش‌های زیادی برای خرید این بازیکن انجام دادند، اما در نهایت باشگاه فولام با جدایی این ستاره پرتغالی موافقت نکرد، اما انگار این بار تصمیم باواریایی‌ها برای به خدمت گرفتن ژائو پالینیا جدی‌تر است.

ژائو پالینیا در حال حاضر به همراه تیم ملی پرتغال در جریان رقابت‌های یورو 2024 قرار دارد. او به همراه تیمش توانست به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند و حالا آماده می‌شود تا در بازی بعدی مقابل تیم ملی فرانسه قرار بگیرد. او اخیرا در مصاحبه‌ای گفت: «باشگاه‌ها می‌دانند که تصمیم من برای آینده چیست. همه می‌دانند که من دوست دارم فصل آینده کجا بازی کنم.»

با این مصاحبه، او تا حد زیادی نشان داد که تمایل دارد به بایرن مونیخ بپیوندد. فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی در خصوص شرایط پالینیا گزارش داد که پالینیا نه تنها به صورت عمومی برای رفتن به بایرن مونیخ فشار می‌آورد، بلکه او به صورت خصوصی و پنهان هم تمام تلاشش را می‌کند تا انتقال به بایرن مونیخ نهایی شود. بایرن مونیخ و فولام به مذاکره ادامه می‌دهند تا راهی برای عملی شدن این انتقال پیدا کنند.

با ورود ژائو پالینیا به بایرن مونیخ، احتمال خروج جاشوا کیمیش یا لئون گورتزکا از اف سی هالیوود افزایش پیدا می‌کند. مخصوصا الان که رابطه بین کیمیش و مدیران مانند سابق نیست.

1428