سومین و آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب هافبک پرتغالی فولام

سومین و آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب هافبک پرتغالی فولام

پایگاه خبری فوتبالی- به گزارش رسانه بیلد آلمان، بایرن مونیخ سومین و آخرین پیشنهاد رسمی خود را برای ژائو پالینیا، هافبک ملی‌پوش پرتغالی فولام ارسال خواهد کرد‌.

به گزارش فوتبالی، در روزهای گذشته، گزارش شده بود که تلاش‌های این باشگاه آلمانی برای هافبک پرتغالی فولام، به توافقات شخصی منجر شده است و فقط توافق نهایی با باشگاه انگلیسی برای امضای قراردادها باقی مانده است. علی‌رغم بر هم خوردن توافقات سال گذشته، که به دلیل پیدا نشدن جانشین مناسب برای پالینیا توسط باشگاه فولام کنسل شد، بایرن مونیخ در مذاکرات پیش رو بسیار خوش‌بین بود و از جذب این هافبک پرتغالی اطمینان داشت.

از ابتدای این پنجره تابستانی، باشگاه بایرن مونیخ و مکس ابرل، دو پیشنهاد به ارزش ۳۵ میلیون یورو و سپس ۴۵ میلیون یورو برای باشگاه لندنی ارسال کرده بودند. هردوی این پیشنهادها به سرعت توسط فولام رد شدند؛ زیرا که این باشگاه ارزش ژائو پالینیا را نزدیک به ۷۰ میلیون یورو می‌داند.

بایرن مونیخ اکنون در حال ارسال پیشنهاد سوم و نهایی خود برای باشگاه لندنی‌ست. این پیشنهاد شامل پرداخت ۴۶ میلیون یورو به صورت نقد و چندین افزودنی قابل توجه خواهد بود اما به نظر می‌رسد که فولام، مبلغی پایین‌تر از مبلغ توافق‌شده‌ی پارسال که حدود ۵۸ میلیون یورو بود را برای هافبک ۲۸ ساله خود نخواهد پذیرفت. فولام اکنون نمی‌خواهد که رقمی کم‌تر از توافقات پارسال خود با پالینیا را دریافت کند؛ زیرا می‌داند پالینیا در صدر لیست گزینه‌های تیم مدیریتی و سرمربی بایرن مونیخ قرار دارد و نیز توافقات شخصی هم به طور کامل شکل گرفته.

1428