بارسلونا به دنبال ربودن «مسی ترکیه‌ای» از رئال مادرید

بارسلونا به دنبال ربودن «مسی ترکیه‌ای» از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دکو مدیر ورزشی جدید بارسلونا در تلاش است تا با اقدامات جدی در بازار نقل و انتقالات خیلی سریع خود را در قلب هواداران تیمش جا بدهد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اقدامات بازیکن پرتغالی - برزیلی اسبق بارسلونا تلاش برای جذب َآردا گولر هافبک 18 ساله ترکیه ای ملقب به "مسی ترکیه ای" است. در حقیقت رئال مادرید و بیش از ده تیم اروپایی نیز شرایط خرید این هافبک با استعداد را دنبال می کنند. 

آردا گولر فصل درخشانی در فنرباغچه داشته است و بند فسخ 18 میلیون یورویی او باعث می شود که به یک تخفیف بزرگ برای باشگاه های بزرگ اروپا تبدیل شود. رئال مادرید یکی از مشتریان اوست اما مشکل این جاست که رئالی ها از این بازیکن خواسته اند که یک سال قرضی در فنرباغچه بماند، موردی که با مخالفت گولر تبدیل شده است. در این شرایط بارسایی ها می خواهند از فرصت استفاده کنند و این بازیکن را در همین تابستان به خدمت بگیرند.

گولر یک هافبک هجومی چپ پا است که سبک بازی و ظاهرش باعث می شود تا خیلی ها او را با مسعود اوزیل مقایسه کنند. هر دو چپ پا و تکنیکی هستند. آردا در فنرباغچه در سیستم 2-4-4 اغلب در پست هافبک راست بازی می کند اما تجربه خوبی در پست هافبک هجومی داشته است و در تیم ملی ترکیه هم در چهار  بازی خود یک گل زده است.

4125