ظاهر جدید و عجیب مهاجم جوان انگلیسی پس از رفع اتهامات اخیر

ظاهر جدید و عجیب مهاجم جوان انگلیسی پس از رفع اتهامات اخیر

پایگاه خبری فوتبالی – میسون گرینوود ستاره جنجالی منچستر یونایتد پس از زمانی که در سال گذشته دستگیر شد برای اولین بار در زمین تمرین دیده شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 21 ساله با استعداد یونایتد در یک زمین تمرین عمومی در حال تمرین با مربی خصوصی اش دیده شد. تصاویری از تمرین او بر روی کنترلش روی توپ و شوتزنی در یک تمرین 90 دقیقه ای و در زمین اجاره ای به مبلغ 85 پوند به ازای هر ساعت پخش شده است. از آخرین باری که عکسی از این بازیکن جوان انگلیسی به ثبت رسیده بود، موهای گرینوود بسیار بلند شده و دیگر کفش های برند نایکی را که پس از جنجال های اخیر بازیکن اسپانسری او را لغو کرده بود را به پا نداشت. گرینوود که در تابستان امسال صاحب فرزند خواهد شد، در ژانویه 2022 بعد از شکایت یک زن بابت آزار جنسی و فیزیکی از او بازداشت شده بود. او قرار بود تا امسال در دادگاه بررسی اتهامات وارده شرکت کند اما در ماه فوریه از تمامی اتهامات وارده تبرئه شد. 

مالکان یونایتد هنوز درباره آینده این بازیکن 50 میلیون پوندی تصمیم گیری نکرده اند اما طبق گزارش نشریه سان، اریک تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ و بیش‌تر بازیکنان تیم اصلی مایل هستند تا یک شانس دیگر به این بازیکن جوان بدهند.

یک منبع معتبر در باره او گفته است:" از او خوشتان بیاید یا نه، میسون می‌خواهد دوباره به فوتبال برگردد. این چیزی است که او در آن بهترین است و بهترین راهی است که می‌تواند دوباره زندگی اش را بسازد. او از بلاتکلیفی خسته شده است و خودش و تیمش منتظر جواب تیم یونایتد هستند، هرچه که باشد."

2102