رسمی؛ پایان کار میسون گرینوود در منچستر یونایتد پس از حاشیه‌های بسیار

رسمی؛ پایان کار میسون گرینوود در منچستر یونایتد پس از حاشیه‌های بسیار

پایگاه خبری فوتبالی – دوران حضور میسون گرینوود در منچستر یونایتد به اتمام رسیده است و طرفین، طی توافق طرفین، تصمیم به جدایی این بازیکن انگلیسی گرفتند.

به گزارش فوتبالی، گرینوود پس از اتهاماتی که توسط یک خانم به او وارد شده بود، از ژانویه 2022 توسط باشگاه محروم شده بود. آن اتهامات که به این بازیکن 21 ساله وارد شده بود، شامل تجاوز و خشونت بودند که در فوریه 2023، لغو شدند. باشگاه منچستر یونایتد پس از آن، خود تحقیقاتی را در اینباره آغاز کرد و انتظار می‌رفت که بیانیه ای در این رابطه تا پیش از شروع فصل جدید لیگ جزیره توسط باشگاه منتشر شود. این تصمیم هفته گذشته به تاخیر افتاد و یونایتد اخباری مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه تصمیم به بازگرداندن گرینوود به باشگاه را دارند را تکذیب کرد. یونایتد حالا به طور رسمی اعلام کرده است که دوران حضور گرینوود در باشگاه به اتمام رسیده است.

این باشگاه با انتشار بیانیه ای در اذعان داشت:" منچستر یونایتد، تحقیقات کامل خود درباره اتهامات وارده به میسون گرینوود را به پایان رسانده است. فرآیند تحقیقات ما در فوریه 2023 و پس از رفع تمام این اتهامات علیه میسون، آغاز شد. در طول این مدت ما تمام خواسته‌ها، حقوق و دیدگاه‌های مدعی را همراه ارزش‌ها و استانداردهای باشگاه، در نظر گرفته ایم و سعی کردیم تا حد امکان اطلاعات کافی را به دست بیاوریم. بنابر اطلاعات به دست آمده، مطالب منتشر شده در فضای مجازی، تصویر کاملی را نشان نمی‌دهد و میسون اتهاماتی که در وهله اول به او وارد شده بود را مرتکب نشده است. همانطور که میسون امروز علنا اذعان می‌کند، او اشتباهاتی را مرتکب شده که مسدولیتش را بر عهده می‌گیرد. همه افراد دخیل در این ماجرا، من جمله میسون، نسبت به مشکلاتی که برای شروع دوباره او در منچستر یونایتد وجود دارد، آگاه هستند. در نتیجه، طرفین بر سر این موضوع که ادامه دادن دوران حرفه ای اش، دور از اولدترافورد برای او، مناسب ترین گزینه است، به توافق رسیده اند و ما به همراه میسون برای تحقق این موضوع، تلاش خواهیم کرد."

میسون گرینوود نیز در این باره با انتشار بیانیه ای، اظهار داشت:" می‌خواهم با گفتن این موضوع شروع کنم که درک می‌کنم مردم، با توجه به چیزی که در شبکه‌ها اجتماعی دیده و خوانده اند، مرا قضاوت خواهند کرد و بدترین فکرها را خواهند کرد. من طوری تربیت شدم تا بدانم که خشونت و آزار در هر رابطه ای اشتباه است، من کارهایی که به آن متهم شدم را انجام نداده ام و در ماه فوریه این اتهامات، رفع شدند. هرچند، کاملا قبول می‌کنم که در رابطه ام اشتباهاتی را انجام داده ام و مسئولیت سهم خودم از این ماجرا که باعث انتشار عمومی این مسائل شد را بر عهده می‌گیرم. من در حال یادگیری بر عهده گرفتن مسئولیت کارهایم هستم تا بتوانم به عنوان یک فوتبالیست، یک الگوی مناسب باشم و بر روی مسئولیت بزرگ پدر بودن و همینطور یک شریک خوب بودن تمرکز کرده ام. تصمیم امروز، نتیجه همکاری باشگاه منچستر یونایتد، خانواده ام و من بوده است. بهترین تصمیم برای همه ما، این است که من دوران حرفه ایم ام را دور از اولدترافورد ادامه دهم تا حضور من تمرکز باشگاه را برهم نزند. من از باشگاه به خاطر حمایتشان از زمانی که در سال 11 سالگی به اینجا آمدم تشکر می‌کنم. بخشی از وجود من همیشه به یونایتد مربوط خواهد بود. من بسیار از خانواده و عزیزانم به خاطر حمایتشان سپاسگزارم و حالا نوبت من است تا عشق و محبتی که آن‌ها به من نشان دادند را جبران کنم. من مصمم هستم تا فوتبالیستی بهتر باشم اما مهمتر از آن، یک پدر بهترو فردی بهتر باشم و از استعدادم در راهی درست، داخل و خارج از زمین استفاده کنم."

2102