نظر پدیده بارسلونا درباره خرید ستاره منچسترسیتی

نظر پدیده بارسلونا درباره خرید ستاره منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پدری گونزالس به گرمی از پیوستن ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی منچسترسیتی به بارسلونا استقبال می کند. 

به گزارش فوتبالی، اسکای و دیگر منابع بریتانیایی ادعا می کنند که کاپیتان سیتیزن‌ها قصد تمدید قراردادش را ندارد و در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اتحاد را ترک خواهد کرد و حالا گفته می شود که گوندوغان با بارسلونا برسر قراردادی 3 ساله به توافق رسیده و به زودی به این تیم کاتالانی خواهد پیوست. 

به نقل از مارکا، پدری درباره ورود گوندوغان به بلوگرانا گفت: "خیلی اخبار را دنبال نمی کنم، اما مشخص است که از چنین چیزهایی باخبرم. از هربازیکنی که کیفیت لازم برای بازی کردن در بارسلونا را داشته باشد، استقبال می کنیم."

پدری همچنین در ادامه راجع به فصل اخیر با بارسلونا گفت: "از قهرمانی در لالیگا خیلی خوشحالم. این اولین قهرمانی من در لیگ بودم و هیچ وقت آن را فراموش نخواهم کرد. البته ما اهداف دیگری مثل قهرمانی در اروپا داریم و می دانیم که برای رسیدن به این هدف، باید خیلی بیشتر تلاش کنیم، اما همچنین قهرمانی در لالیگا نیز نکته بسیار مثبتی است و به نظرم فصل خیلی خوبی داشتیم. می توانیم در بسیاری از چیزها پیشرفت کنیم."

گوندوغان از عربستان، آمریکا و حتی آرسنال نیز پیشنهاد داشت، اما به نظر می رسد که بارسا را انتخاب کرده است.

4416