مرادی: خانه اول من استقلال و خانه دوم من هوادار است

مرادی: خانه اول من استقلال و خانه دوم من هوادار است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم هوادار اطمینان دارد که روزی مجدداً پیراهن استقلال را بر تن می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بابک مرادی پیش از آغاز تمرینات تیم فوتبال هوادار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز (پنجشنبه) تصمیم گرفتیم استارت بزنیم و کارمان را پُرقدرت شروع کنیم تا نتایج قابل قبولی بگیریم.

وی در مورد ماندن در تیم هوادار تصریح کرد: هوادار باشگاهی خصوصی است، اما به تعهدات خودش عمل می‌کند و در این باشگاه راحت هستم. هوادار خانه دوم من شده است و ان‌شاءالله فصل خوبی داشته باشیم.

بازیکن هوادار در مورد اینکه فصل گذشته برای تماشای یک مسابقه استقلال به ورزشگاه آزادی رفته بود، خاطرنشان کرد: من به بازگشت به استقلال فکر می‌کنم و اطمینان دارم که به این تیم برمی‌گردم. فصل گذشته فقط یک بازی با اجازه کادر فنی به ورزشگاه رفتم، اما امسال به تیم خودم می‌چسبم تا بدرخشم و به استقلال بازگردم.

مرادی در این باره که چرا هوادار را خانه دوم خودش خواند، بیان کرد: خانه اول من استقلال و خانه دوم من هوادار است. از انتخاب هوادار خوشحال هستم و مدیران باشگاه می‌دانند پس از استقلال چه پیشنهادهایی داشتم. از کودکی اهدافی برای خودم ترسیم کرده بودم.

هافبک هوادار در مورد دوره ناموفق محمود فکری در استقلال و اختلاف او با چند بازیکن این تیم عنوان کرد: نمی‌توانم کسی را قضاوت کنم. با این حال فکری در استقلال اذیت شد و ناجوانمردانه مورد هجمه هواداران قرار گرفت. هوادار با او نتایج خیلی خوبی می‌گیرد و به سمت هدف خودمان حرکت می‌کنیم. 

2636