بابک مرادی: روزی دوباره در استقلال توپ خواهم زد

بابک مرادی: روزی دوباره در استقلال توپ خواهم زد

پایگاه خبری فوتبالی – از دید بازیکن سابق استقلال، این تیم می‌تواند قهرمان جام حذفی شود.

به گزارش فوتبالی، پنالتی بابک مرادی برای فرار هوادار از باخت به پرسپولیس کافی نبود و شاگردان ساکت الهامی، به تیم آماده یحیی گل‌محمدی باختند تا قرمزها فینالیست جام حذفی شوند.

صحبتهای او با خبرنگار فوتبالی، از آن بازی شروع شد:" ما به بردن پرسپولیس امید داشتیم و رفته بودیم که بازی را ببریم. در نیمه دوم به تیم حریف فشار آوردیم اما آنروز روزمان نبود. بعد از اینکه نتیجه بازی دو - یک شد روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و نتوانستیم برنده بازی باشیم. در نهایت به پرسپولیس تبریک میگویم."

مرادی که زننده تک گل تیمش در آن بازی بود، از این ناراحت است که گل او تاثیری در نتیجه نهایی بازی نداشت:" آن زمان که بازیکن استقلال بودم در دربی به پرسپولیس گل زدم و برایم خیلی لذت‌بخش بود. بازی پرسپولیس و هوادار در جام حذفی هم به پرسپولیس گل زدم ولی ای کاش گلم تاثیرگذار بود و برنده بازی می‌شدیم."

با توجه به سابقه حضور مرادی در استقلال، طبیعی است که او امیدوار باشد آبی‌ها قهرمان جام حذفی شوند:" هم استقلال و هم پرسپولیس تیمهای بزرگی هستند. دربی شرایط خاص خودش را دارد. من به عنوان یک استقلالی می‌گویم که استقلال قهرمان جام حذفی است."

استقلالی‌ها حتما به خاطر دارند که مرادی سالها قبل از اینکه پیراهن این تیم را بپوشد، به عنوان هوادار، بازیهای این تیم را از نزدیک می‌دید. اتفاقی که البته قرار نیست در فینال جام حذفی تکرار شود:" یک سفر کاری چند روزه دارم که باید به همراه برادرم به خارج از کشور بروم اما اگر ایران بودم حتما برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌رفتم."

تا بحث استقلال است، از مرادی درباره ساپینتو پرسیدیم. پاسخ او به این سوال را بخوانید:" من با این مربی کار نکردم اما وقتی با دوستان استقلالی‌ام صحبت می‌کنم، همه نظر مثبتی درباره این مربی دارند و می‌گویند مربی خوبی است.  ساپینتو برای استقلال خیلی زحمت کشیده و من به عنوان یک استقلالی از او ممنونم."

مرادی که امیدوار است روزی بتواند دوباره به استقلال برگردد و برای این تیم در دربی گل بزند، درباره تجربه‌اش از حضور در هوادار، چنین نظری دارد:" از اینکه دهم لیگ شدیم راضی نیستم. تیممان تیم خوبی بود و بدشانسی آوردیم. در این فصل تیمی به جز ملوان به ما فشار نیاورد و تیمی نبود که خیلی از ما سرتر باشد. می توانستیم رتبه بهتری از دهم داشته باشیم."

مرادی هم مثل دیگر بازیکنان هوادار، از عملکرد فنی الهامی تمجید می‌کند:" آقای الهامی یکی از فنی‌ترین مربی‌های لیگ هستند. او برای من و بچه‌های تیم خیلی زحمت کشیده و این فوتبال خوبی که هوادار انجام می دهد مدیون الهامی است."

این بازیکن هنوز برای فصل آینده، تصمیمی نگرفته است:" فعلا هیچ چیز مشخص نیست. قصد مسافرت دارم و بعد از سفرم یک تصمیم درست می‌گیرم که بتوانم فصل خوبی را داشته باشم."

سوال آخر ما از مرادی درباره تیم ملی بود و اینکه او امیدی به حضور در جمع شاگردان قلعه‌نویی دارد یا نه. نظر او را بخوانید:" هر بازیکنی این شانس را دارد که به تیم ملی برود و دیده شود، حتی اگر در تیمهای پایین جدول توپ بزند. اصلا اینطور نیست که بازیکنان تیمهای پایین جدول نتوانند به تیم ملی بروند. من هم فصل را قوی شروع می‌کنم که آقای قلعه‌نویی من را ببیند."

گفت و گو از مریم صمدی