دلیل کنار گذاشتن بابک مرادی از زبان فکری

دلیل کنار گذاشتن بابک مرادی از زبان فکری

پایگاه خبری فوتبالی- محمود فکری مربی پرحاشیه‌ای است یا بابک مرادی بازیکن پرحاشیه؟ یک مربی که سابقه حاشیه دارد و یک بازیکن با همین سابقه که حالا بعد از چندین هفته به قطع همکاری رسیدند.

به گزارش فوتبالی، بابک مرادی در دو، سه فصل اخیر به هر تیمی که رفته نتوانسته به آن چیزی که حقش است برسد. بازیکنی که از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد اما در کمال تعجب نتوانسته در حد و اندازه توانایی فنی‌اش نظر مثبت مربیان خود را جلب کند. بازیکنی که ادعا می‌کرد جدایی‌اش از استقلال ناجوانمردانه بود و تلاش کرد تا مربیان این تیم را به خاطر از دست دادنش پشیمان کند حالا از هوادار هم کنار گذاشته شده است. 

یک مربی استقلالی دیگر یعنی محمود فکری این بار روی نام او خط قرمز کشید و او را در اختیار باشگاه قرار داد. این بازیکن در سال های قبل هم با رضا عنایتی و ساکت الهامی سرمربیان گذشته هوادار هم چنین مشکلاتی داشته است. 

شایعه شده بود که فکری به دلیل عملکرد بد این بازیکن مقابل استقلال این تصیم را گرفته است.

توضیح فکری در این زمینه را بخوانید:" بابک راه را اشتباه رفته بود. ما سعی کردیم او را متوجه این موضوع کنیم. یکی دو هفته او را در اختیار باشگاه قرار دادم و دوباره به تمرینات برگشت اما متاسفانه همان مسیر سابق را ادامه داد. بابک مرادی بازیکن خوبی است اما با توجه به بازدهی و عملکردی که فصل گذشته داشت، باشگاه هوادار میلی به تمدید قرارداد او نداشت اما از آنجا که من او را می‌شناختم و از توانایی‌هایش آگاه بودم خواستار تمدید قراردادش شدم. اما متاسفانه این بازیکن مسیر اشتباهی را می‌پیماید. در نتیجه او را در اختیار باشگاه گذاشتم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد."

بابک مرادی در این فصل نزدیک به 300 دقیقه بازی کرد و یک گل هم به ثمررساند. گفته می‌شود که پیکان یکی از مشتریان جذب این بازیکن است.

4326