بابک مرادی - هوادار خط پایان

بابک مرادی - هوادار خط پایان

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم نیم‌فصل دوم هوادار با پایان قراردادش از حمع شاگردان عنایتی جدا شد.

به گزارش فوتبالی، مرادی پس از اینکه نتوانست در استقلال جایی در تفکرات فرهاد مجیدی پیدا کند در زمستان گذشته با درخواست رضا عنایتی مواجه شد و به تیم تهرانی هوادار پیوست.

مرادی که پس از انجام چند بازی با پیراهن هوادار در سه هفته پایانی نیز با مصدومیت از تمرینات دور شده بود، حالا با آرزوی موفقیت برای هوادار از جدایی خود خبر داد. این بازیکن در استوری خود نوشت: "سلام و درود خدمت همه‌ی همراهان مجازی که همواره انرژی‌های مثبت‌شون قوت قلب بوده و صادقانه بهترین و بيشترين انگيزه برای بنده بوده.
بزرگ‌ترین نعمت خداوند سلامتی است و خوشحالم این فصل فوتبالی با تمام بالا و پايينش بخوبی برای این حقیر به پایان رسید.

بعداز جداشدن از تیم همیشه محبوبم تصميم گرفتم انتخابم به گونه‌ای باشه که از نظر فنی و ذهنی با توجه به نیاز شخصی به ایده‌آل خود برسم و جا دارد صمیمانه از همکاری کادر فنی و مجموعه‌ی باشگاه هوادار و همه‌ی هم‌تیمی‌های عزیزم نهایت تشکر را داشته باشم. برای مجموعه‌ی خوب هوادار در ادامه‌ی مسیر آرزوی موفقیت دارم. خداوند خويش را شاکرم که در انتهای هر فصل با وجدانِ راحت به کارم ادامه می‌دم."



بابک مرادی باید برای آینده خود تصمیم بگیرد و احتمالا به تیمی خواهد رفت که بیشتر بازی کند. یکی از تیم‌های صنعتی خواهان جذب او شده است.

7777