وستهم قیمت ستاره انگلیسی خود را اعلام کرد

وستهم قیمت ستاره انگلیسی خود را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی – در حالی که تیم های آرسنال و منچستر یونایتد مشتاق به جذب دکلان رایس ستاره انگلیسی وستهم هستند، این تیم برای صدور اجازه خروج وی مبلغی درخواست خواهد کرد که رکورد گران ترین انتقال تاریخ لیگ جزیره را می‌شکند.

به گزارش فوتبالی، چلسی در پنجره ژانویه همین فصل برای جذب انزو فرناندز مبلغ 106.8 میلیون پوند پرداخت کرد که رکورد گران ترین انتقال بریتانیا را مال خود کرد. حالا به نقل از روزنامه سان انگلیس، گزارش ها حاکی از این است که تیم وستهم برای فروش کاپیتان خود که به آن‌ها در مسیر قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا کمک کرد، 110 میلیون پوند درخواست خواهند کرد. آرسنال رایس را اولین اصلی خود در پنجره تابستانی قرار داده است اما تیم آرتتا رقیب بزرگی به اسم منچستر یونایتد خواهد داشت که در بازار به دنبال یک هافبک میانی با کیفیت است. چلسی نیز مدت هاست به رایس علاقه مند است اما ستاره انگلیسی مایل است به تیمی بپیوندد که در چمپیونزلیگ حضور دارد. 

پس از قهرمانی وستهم در لیگ کنفرانس اروپا دیوید سالیوان، مالک این تیم لندنی تایید کرد که رایس اجازه خواهد داشت تا در این تابستان وستهم را ترک کند و در این باره گفت:" ما به او قول دادیم که می‌تواند برود و دل خودش نیز با رفتن است. شما نمی‌توانید در این فصل کسی را که بیشتر از او به ما متعهد بوده نام ببرید."

با این اوصاف باید دید دو غول انگلیسی برای این مبلغ هنگفت دست به جیب خواهند شد یا سراغ گزینه های دیگری می‌روند.

2102