پیام جالب قهرمان WWE به هافبک انگلیسی؛ در وستهم بمان و قهرمان مردم شو!

پیام جالب قهرمان WWE به هافبک انگلیسی؛ در وستهم بمان و قهرمان مردم شو!

خبرگزاری فوتبالی – دکلان رایس، هافبک تیم وستهم پیشنهادهای زیادی را از سوی تیم‌های اروپایی دریافت کرده اما با توصیه جالبی مبنی بر ماندنش در این تیم انگلیسی مواجه شده.

به گزارش فوتبالی، آینده دکلان رایس توجه تریپل اچ، را به خود جلب کرده و او در پیامی به این بازیکن گفته که به پیشنهادهایی که برای جذب او می‌رسد پاسخ منفی دهد و در وستهم بماند.

تریپل اچ که ۱۴ بار در WWE قهرمان جهان شده یکی از هواداران پر و پا قرص تیم وستهم است. او برای این بازیکن ۲۱ در توئیتر یک پیام ویدیویی منتشر کرده است و به او گفته:

«شما می‌دانید که فصل جدیدی در پیش است. یک نقطه شروع برای ما و برای وستهم. به همین دلیل یک پیام برای دکلان رایس دارم. دکلان! تو  باید یک تصمیم مهم بگیری و من این مسئله را درک می‌کنم. نمی‌توانم به تو بگویم که چه کاری انجام دهی اما دوست دارم یک نقطه نظر از چیز‌هایی که برخی اوقات در زندگی مهمترین هستند را برای تو بیان کنم. فرصتی وجود دارد که تو در آن می توانی قهرمان باشی. برای هوادارانی که تو را حمایت می‌کنند. برای کسانی که تو را مشاهده می‌کنند. تو در یک سیستم رشد کردی و در آن موفق شده‌ای. تا قهرمان باشی و چیزی را بسازی. به هر طریق موفق نباشی و بر پایه تفکرات خودت موفقیت کسب کنی. در کنار مردمی که تو را به سمت شادی سوق دادند بمان. در وستهم بمان و به یک قهرمان تبدیل شو.»

1101