نامه خداحافطی رایس با طرفداران وستهم و فاش کردن دلیل پیوستنش به آرسنال

نامه خداحافطی رایس با طرفداران وستهم و فاش کردن دلیل پیوستنش به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – دکلان رایس در نامه ای احساسی با هواداران وستهم وداع کرد که طی آن دلیل پیوستن به آرسنال را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، انتقال ستاره انگلیسی که رکورد نقل و انتقالاتی بریتانیا را شکست، امروز و با بیانیه باشگاه آرسنال به طور رسمی اعلام شد. تزریق این مبلغ بزرگ به وستهم به آن‌ها کمک خواهد کرد تا آسیب جدایی کاپیتان خود را تا حدی کم کنند.

رایس علاوه بر آرسنال مورد علاقه منچستر سیتی نیز بود اما فقط خواستار پیوستن به توپچی‌ها بود که پس از 6 سال غیبت فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا بازخواهند گشت و این انگیزه بزرگی برای او جهت پیوستن به همسایه لندنی وستهم بوده است.

رایس در نامه خداحافظی خود اینچنین نوشت:" آخرین قدردانی من به شما طرفداران می‌رسد. طرفداران وفادار، پر شور، متعهد، شوخ طبع و همیشه صادق چکش‌ها که همیشه و همه جا حضور دارند. شما از روز اول مرا به عنوان یکی از خودتان به قلب‌هایتان راه دادید. حتی زمانی که هواداران کمی در بازی‌های زیر 18 سال و زیر 23 سال حضور داشتند. من آن عشق را احساس کردم و در طی این سال‌ها بیشتر و بیشتر شده است. می‌خواهم که بدانید جدایی از اینجا که برایم بسیار با ارزش و است به آن علاقه بسیاری دارم، تصمیم بسیار سختی برای من بوده است. هرچند در نهایت این به خاطر جاه طلبی من برای بازی در بالاترین سطح فوتبال بوده است. بازی در مقابل وستهم برای بار اول تجربه عجیبی خواهد بود. هنوز مطمئن نیستم که چه حسی خواهم داشت اما می‌دانم که همه شما این موضوع را درک می‌کنید و به آن احترام می‌گذارید که وفاداری حرفه ای من حالا به تیم جدیدم تعلق دارد. هربار که لباس جدیدم را به تن کنم، 100 درصد تلاشم را انجام می‌دهم زیرا این همان کاری است که تا به حال در وستهم انجام داده ام و مطمئنم شما انتظاری جز این ندارید. هرچند این به آن معنا نیست که عشق و احترام من به شما از بین رفته باشد. این باشگاه و هوادارانش همیشه در قلب من جای خواهند داشت و برای همیشه بخشی از کسی که هستم خواهند بود."

2102