پیام دکلان رایس برای هواداران آرسنال پس از پیروزی برابر سویا

پیام دکلان رایس برای هواداران آرسنال پس از پیروزی برابر سویا

پایگاه خبری فوتبالی- دکلان رایس پس از پیروزی سخت آرسنال برای کسب صدر جدول در لیگ قهرمانان در بازی خارج از خانه مقابل سویا برای هواداران آرسنال پیام فرستاد.

به گزارش فوتبالی ، آرسنال سه شنبه شب پس از پیروزی ۲-۱ مقابل سویا، صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا شد. با وجود گلی که نمانیا گودلی برای میزبان به ثمر رساند،  شاگردان میکل آرتتا در برابر فشار دفاعی حریف با تلاش برای گلزنی برای به دست آوردن سه امتیاز موفق عمل کردند و دکلان رایس حالا پس از کسب این پیروزی خوشحال است.

ملی پوش انگلیسی در یک استوری شبکه اجتماعی نوشت:"برد و شخصیت عالی تیم دیشب نمایش داده شد." این هافبک همچنین نوشت: "پشتیبانی هوادارن در سفرهای خارج از خانه مثل همیشه شگفت انگیز است. ممنونم از همه توپچی ها."

این اولین باری است که تیم شمال لندن از سال ۲۰۱۷ در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. در حالی که سه بازی از گروه B باقی مانده است، مردان آرتتا که در بازی قبلی خود مقابل لنس شکست خورده بودند، در موقعیت خوبی قرار دارند تا به مرحله حذفی این رقابت ها برسند. شش امتیاز از ۹ امتیاز ممکن در لیگ قهرمانان اروپا و تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر موفق به هفته های سختی را برای شاگردان میکل آرتتا رقم زده به خصوص که آنها هنوز در جام اتحادیه انگلیس هم هنوز حضور دارند.

۱۰۰۹