رسمی؛ ستاره آرژانتینی به لیورپول پیوست

رسمی؛ ستاره آرژانتینی به لیورپول پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - الکسیس مک آلیستر، ستاره آرژانتینی که در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به خوبی خودش را نشان داد اکنون به طور رسمی به لیورپول پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، مک آلیستر که در برایتون توپ می زد، با قراردادی که تا سال 2028 اعتبار دارد، راهی لیورپول شد. در واقع الکسیس مک آلیستر یک قرارداد پنج ساله با لیورپول بسته است.

این بازیکن در حال حاضر 24 ساله است و به این ترتیب یک بازیکن جوان به حساب می آید و خرید خوبی برای تیم یورگن کلوپ است. مک آلیستر از سال 2019 بازیکن برایتون است هر چند که از آن زمان تاکنون در مقطعی به طور قرضی در تیم بوکا جونیورز توپ زده است.

مک آلیستر در رقابت های جام جهانی 2022 قطر فرا تر از انتظار ها ظاهر شد و نشان داد که یک بازیکن توانمند و قابل در خط هافبک است. کمتر کسی فکرش را می کرد که لیونل اسکالونی از مک آلیستر به عنوان بازیکن ثابت خود در جام جهانی استفاده کند اما عملکرد خوب او نشان داد که اسکالونی درباره این بازیکن اشتباه نمی کرده است.

این بازیکن آرژانتینی پس از پیوستن به لیورپول گفت:" می خواهم در اولین روز های حضورم در باشگاه برای پیش فصل آماده باشم. این خوب است که همه چیز انجام شد."

1471