اولین مصاحبه قهرمان جام جهانی از پیوستن به لیورپول

اولین مصاحبه قهرمان جام جهانی از پیوستن به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - الکسیس مک آلیستر ستاره آرژانتینی سابق برایتون از پیوستن به لیورپول بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، مک آلیستر که در برایتون توپ می زد، با قراردادی که تا سال 2028 اعتبار دارد، راهی لیورپول شد. در واقع الکسیس مک آلیستر یک قرارداد پنج ساله با لیورپول بسته است.

مک آلیستر پس از امضای قراردادش در مصاحبه‌ای با وبسایت رسمی لیورپول گفت: "احساس فوق العاده‌ای دارم. رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد. بودن در اینجا واقعا فوق العاده است و بی صبرانه منتظر شروع کارم هستم. می خواستم از اولین روز پیش فصل در لیورپول باشم، پس به همین خاطر بابت انجام انتقالم خوشحالم."

"سال فوق العاده‌ای برایم بود. ما قهرمان جام جهانی 2022 شدیم و سپس با برایتون به موفقیت بزرگی رسیدیم. اما حالا زمان فکر کردن به لیورپول و اینکه چطور بازیکن بهتری شوم، است. از زمان قهرمانی در جام جهانی به خودم گفتم که می خواهم جام‌های بیشتری برنده شوم و فکر می کنم که این باشگاه به من کمک زیادی خواهد کرد. در این باشگاه شما باید فکر و ذهنتان را معطوف به بردن جام‌ها کنید و این چیزی است که می خواستم. وقتی به این باشگاه آمدم، فهمیدم لیورپول بسیار بزرگ است. بازیکنان باکیفیتی در این تیم هستند و منتظرم تا اولین بازی‌ام با لباس این تیم انجام دهم."

4416