قهرمان جام جهانی در یک قدمی پیوستن به لیورپول

قهرمان جام جهانی در یک قدمی پیوستن به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - پسرخاله‌ی الکسیس مک آلیستر ستاره آرژانتینی برایتون فاش کرد که این هافبک جنگنده در یک قدمی پیوستن به لیورپول قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، الکسیس مک آلیستر پس از درخشش و قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی 2022 به یک هافبک تراز اول تبدیل شد و از آن موقع، مشتریان بسیار زیادی پیدا کرده. فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی هفته پیش فاش کرد که مک آلیستر با لیورپول به توافق شخصی رسیده و به طور قطع در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از برایتون جدا خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، حالا لوسیانو گایکوچیا پسرخاله مک آلیستر به آسترو آرنا گفت: "نمی توانم بگویم که الکسیس فصل آینده در چه تیمی توپ خواهد زد، اما فکر می کنم که همه می دانند او نزدیک به لیورپول است. لیورپول باشگاه بزرگی است و همه دوست دارند روزی در این باشگاه بازی کنند و امیدوارم الکسیس نیز موفق باشد." 

الکسیس مک آلیستر واقعاً فصل خوبی را پشت سر گذاشت. او بعد از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی 2022، با برایتون نیز توانست برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به رقابت‌های اروپایی راه پیدا کند. 

لیورپول و کلوپ در فصل 2022-23 مشکلات زیادی در خط هافبک داشتند و حالا امیدوارند که با ورود مک آلیستر، بخش بزرگی از این مشکلات حل شود.

4416