چالش بزرگی که سرمربی لیورپول پیش‌رو دارد

چالش بزرگی که سرمربی لیورپول پیش‌رو دارد

پایگاه خبری فوتبالی - الکسیس مک آلیستر هافبک آرژانتینی لیورپول می گوید آرنه اسلات کار بسیار سختی برای پر کردن جای خالی یورگن کلوپ پیش رو دارد. 

به گزارش فوتبالی، در پایان فصل 2023-24 یورگن کلوپ سرمربی دوست داشتنی قرمزها به طور رسمی از لیورپول جدا و آرنه اسلوت به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. 

مک آلیستر به لیورپول اکو گفت: "واضح است که پر کردن جای خالی یک سرمربی مثل یورگن کلوپ که 9 سال در این باشگاه بود، اصلاً کار آسانی نیست. کلوپ اسطوره باشگاه لیورپول محسوب می شود. مراسم خداحافظی کلوپ با هواداران خیلی باشکوه بود و حتی خودش یک سرود جدید برای سرمربی جدید خواند و فکر می کنم شاید این قضیه کمی به اسلوت کمک کند. آرنه اسلوت به لطف کلوپ پا به باشگاهی گذاشته که در مسیر درست قرار دارد. در زمانی که در کوپا آمه ریکا بودم، صحبت هایی با سرمربی جدید داشتم. ما کمی راجع به باشگاه و دیدگاهی که من داشتم صحبت کردیم. می توانم بگویم او تکنسین خیلی خوبی است و صحبت های مفیدی باهم داشتیم. همچنین مارکوس سنسی (بازیکن آرژانتینی بورنموث) که قبلا در فاینورد بازی می کرد، چیزهای خوبی راجع به اسلوت به من گفت. به نظرم آینده روشنی پیش روی باشگاه قرار دارد"

4416