نگرانی لیورپولی‌ها در مورد مصدومیت خرید جدید تیمشان

نگرانی لیورپولی‌ها در مورد مصدومیت خرید جدید تیمشان

پایگاه خبری فوتبالی - الکسیس مک آلیستر ستاره لیورپول یبن دو نیمه بازی دوستانه تیمش و بایرن مونیخ در حالی توسط دوربین ها شکار شد که داشت لنگ لنگان از زمین خارج می شد.

به گزارش فوتبالی، مک آلیستر یکی از دو خرید بزرگ تابستانی لیورپول بوده است که سرخ ها برای خریدنش از برایتون 35 میلیون پوند پرداخته اند.  این بازیکن در طول پیش فصل عملکرد درخشانی داشت و در پست هافبک میانی و هافبک هجومی نمایش خوبی از خود ارائه داد. 

مک آلیستر در ترکیب اصلی بایرن مونیخ و لیورپول قرار داشت تا مشخص شود که کلوپ کاملا به او برای شروع فصل باور دارد.  حالا اما مصدومیت این بازیکن شاید روند بازیکن آرژانتینی را کند کنند. 

در حقیقت مک آلیستر بین دو نیمه بازی لیورپول و بایرن مونیخ لنگ زنان به رختکن رفت و به نظر می رسید که در نیمه اول از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است.  دو عضو کادر فنی لیورپول نیز این بازیکن آرژانتینی را همراهی می کردند و الکسیس در نیمه دوم وارد زمین نشد. 

لیورپول در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه است و به همین خاطر نقش مک آلیستر در این تیم خیلی مهم است و کلوپ امیدوار است که در فاصله یازده روز تا شروع لیگ انگلیس، مصدومیت این بازیکن جدی نباشد. 

لیورپول فعلا گزارش دقیقی در مورد مصدومیت این بازیکن اعلام نکرده اما هواداران سرخ ها امیدوارند که مصدومیتش جدی نباشد.

4125