پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس؟ تکذیب شد

پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی موفق پرسپولیس، پیشنهادی از لیگ امارات ندارد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی که فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشت و تمام جامهای ممکن داخلی را گرفت، این روزها به خاطر مشخص نبودن وضعیتش در پرسپولیس، باعث نگرانی هواداران تیمش شده است.

در شرایطی که او یکسال دیگر با پرسپولیس قرار دارد، از مصاحبه‌های اخیر او اینگونه می‌توان نتیجه گرفت که یحیی اگر برنامه‌ای هم برای مربیگری در فصل آینده داشته باشد، ترجیح می‌دهد در تیمی به جز پرسپولیس، فعالیت کند.

در چنین شرایطی، این شایعه مطرح شده که یکی از دلایل تردید گل‌محمدی برای ادامه همکاری با پرسپولیس، پیشنهادی است که او از آن سوی آبهای خلیج فارس دریافت کرده است.

یکی از رسانه‌ها روز گذشته مدعی شد که باشگاه الامارات که در این فصل به لیگ برتر امارات صعود کرده، به واسطه اینکه یکی از مدیرانش، فردی ایرانی الاصل است برای همکاری با یحیی گل‌محمدی به او پیشنهادی بین 600 تا 700 هزار دلار داده است. از طرف دیگر طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از علاقه یک باشگاه قطری به همکاری با سرمربی موفق پرسپولیس خبر داده‌اند.

این خبر در حالی منتشر شده است که پیگیری‌های فوتبالی نشان می‌دهد آخرین پیشنهاد رسمی و خارجی یحیی مربوط به 2 سال قبل است که او توانست تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند. پیشنهادی که مربوط به یک تیم در لیگ ستارگان قطر بود.

در آن مقطع سرمربی پرسپولیس به دلیل شرایط تیمش ترجیح داد به پیشنهاد قطری‌ها پاسخ منفی دهد. پس از آن علیرغم علاقه‌ای که یحیی به مربیگری در کشورهای خارجی دارد اما تا امروز و به صورت رسمی، هیچ پیشنهادی که باعث مربیگری گل‌محمدی در خارج از کشور باشد، به دست او و باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

7655