ادامه ولخرجی های تاد بولی برای چلسی: 130 میلیون پوند برای دو هدف نقل و انتقالاتی

ادامه ولخرجی های تاد بولی برای چلسی: 130 میلیون پوند برای دو هدف نقل و انتقالاتی

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه چلسی در حال برنامه ریزی جهت جذب دو هافبک که مجموعا می‌تواند 132 میلیون پوند هزینه در بر داشته باشد، است.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارش ها تیم چلسی در حال آماده سازی جهت ارائه پیشنهاد برای جذب مویزس کایسدو و مانوئل اورگاته است. برایتون برچسب قیمتی 80 میلیون پوندی بر روی مویزس کایسدو که به شدت به آرسنال هم لینک شده گذاشته است. شیرهای لندن هم‌چنین به دنبال مانوئل اورگاته هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون رفته اند که بند فسخ 52 میلیون پوندی در قراردادش ذکر شده است. اگر چلسی در جذب هر دو هدف خود موفق باشد باید 132 میلیون پوند دیگر از خزانه بی انتهای تاد بولی خرج کند. تیم لندنی از زمانی که تاد بولی مالک آمریکاییش در تابستان سال پیش مالکیت این تیم را از رومن آبراموویچ تحویل گرفت تا به حال 600 میلیون پوند صرف خرید بازیکن کرده است و به همین دلیل هم در خطر نقض قوانین مالی لیگ جزیره قرار دارد و به نظر در راستای بازسازی دوباره ترکیب خود قرار است ستارگان بسیاری را به فروش بگذارد. 

میسون مونت در میان مذاکرات تمدید قرارداد با باشگاه دوران کودکی اش به شدت به منچستر یونایتد لینک شده است و طبق گفته ها تیم چلسی برای فروش او مبلغ 80 میلیون پوند را درخواست کرده است که در صورت پرداخت توسط یونایتد می‌تواند از آن برای جذب کایسدو استفاده کند، هرچند در مسیر جذب این بازیکن با استعداد باید با رقیب همشهری خود یعنی آرسنال به رقابت بپردازد.

2102