تاد بولی و فاجعه‌ای که در سال اول حضورش در چلسی رقم زد

تاد بولی و فاجعه‌ای که در سال اول حضورش در چلسی رقم زد

پایگاه خبری فوتبالی - تقریبا یک سال از زمانی که تاد بولی به همراه شریکانش وارد باشگاه چلسی شدند و مالکیت این باشگاه را در دست گرفتند، می گذرد.

به گزارش فوتبالی، تاد بولی به جای رومن آبراموویچ وارد باشگاه چلسی شد چرا که آبراموویچ که اهل روسیه بود، به خاطر جنگ روسیه و اوکراین از سوی دولت بریتانیا تحریم شد و دیگر نمی توانست در باشگاه چلسی به فعالیت خود ادامه دهد.

تاد بولی در این یک سالی که مالکیت و مدیریت باشگاه لندنی را در دست داشته است، عملکرد بسیار ضعیفی داشته و فاجعه به بار آورده است. او رقمی حدود 643 میلیون دلار را صرف نقل و انتقالات و خرید بازیکن کرده است اما دستاورد این کار حتی فتح یک جام هم نبوده است. چلسی حتی نتوانست سهمیه اروپایی برای فصل بعد به دست بیاورد.

از سوی دیگر تاد بولی و مدیران چلسی در فصل 2022/23 چهار سرمربی مختلف را امتحان کردند و با هیچ کدام به نتیجه دلخواه خود نرسیدند. آن ها فصل را با توماس توخل شروع کردند و سپس پس از برکناری او به سراغ گراهام پاتر رفتند. پس از پاتر نوبت به حضور برونو سالتور به عنوان مربی موقت رسید. پس از سالتور هم فرانک لمپارد سرمربی چلسی شد. آبی های لندن فصل را در جایگاه دوازدهم لیگ برتر انگلیس به پایان رساندند.

1471