عکس؛ هم‌تیمی شدن راموس و مسی که دوام زیادی نداشت

عکس؛ هم‌تیمی شدن راموس و مسی که دوام زیادی نداشت

پایگاه خبری فوتبالی - در تابستان 2021 بود که پاری سن ژرمن با جذب برخی از ستاره های دنیای فوتبال یک پنجره نقل و انتقالات شگفت انگیز را رقم زد و انتظار داشت که بالاخره بتواند به رویای دیرینه خود که قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است برسد.

به گزارش فوتبالی، هم لیونل مسی و هم سرخیو راموس در تابستان 2021 به پاری سن ژرمن پیوستند. سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید بود که با به پایان رسیدن قراردادش با رئال مادرید به عنوان یک بازیکن آزاد راهی پی اس جی شد.

از سوی دیگر لیونل مسی هم به عنوان کاپیتان بارسلونا، پس از این که قراردادش با آبی و اناری ها تمام شد، به عنوان یک بازیکن آزاد راهی پاری سن ژرمن شد.

هم لیونل مسی و هم سرخیو راموس قرارداد هایی دو ساله با پی اس جی بستند. اکنون که قرارداد های مسی و راموس با پاری سن ژرمن به پایان رسیده است، هر دوی آن ها دیگر قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارند و در پایان فصل جاری تبدیل به بازیکن آزاد می شوند و باید دید که مقصد بعدی آن ها کدام تیم خواهد بود.

مسی و راموس در ال کلاسیکو ها جدال هایی بسیار دیدنی و پر تنش با هم داشتند. آن ها دو سال در پی اس جی هم‌تیمی شدند و این دو سال چندان چنگی به دل نزد و باید دید که آینده آن ها به چه شکل رقم خواهد خورد.

1470