عکس؛ وقتی امباپه رکورد رونالدو را شکست اما به مسی نرسید

عکس؛ وقتی امباپه رکورد رونالدو را شکست اما به مسی نرسید

پایگاه خبری فوتبالی- ورود کیلیان امباپه به رئال مادرید هیجان زیادی را میان هواداران این باشگاه به وجود آورد، به طوری که میزان قابل توجهی از پیراهن‌های این بازیکن در 24 ساعت نخست به فروش رسید.

به گزارش فوتبالی، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بدون شک یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات چند سال اخیر فوتبال اروپا و جهان است. فوق ستاره فرانسوی پس از چند سال انتظار سرانجام توانست به باشگاهی که از دوران کودکی رویای بازی کردن در آن را داشت برسد. او در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در مقابل دیدگان 80 هزار هوادار رئال مادرید به آن‌ها معرفی شد.

این انتقال به حدی برای هواداران رئال مادرید هیجان‌انگیز بود که در 24 ساعت نخست یک رکورد باورنکردنی به ثبت رساندند. آن‌ها در این مدت 900 هزار پیراهن امباپه را خریداری کردند که بیشترین میزان فروش پیراهن یک بازیکن در رئال مادرید در روز اول به حساب می‌آید. اما او با ثبت این رکورد هم نتوانست بیشترین فروش پیراهن را در این مدت زمان به ثبت برساند و پس از لیونل مسی در رتبه دوم قرار گرفت.

پیراهن لیونل مسی، تنها 24 ساعت پس از انتقال او به اینتر میامی به میزان باورنکردنی 1.5 میلیون عدد به فروش رسید. این یعنی پیراهن امباپه برای رسیدن به رکورد لیونل مسی، باید 66 درصد بیشتر از میزان فعلی به فروش می‌رسید. در رتبه بعدی نیز پیراهن کریستیانو رونالدو قرار دارد. در مدت زمان 24 ساعت پس از انتقال رونالدو به النصر عربستان، 760 هزار پیراهن او فروخته شد. کیلیان امباپه توانست از این نظر رونالدو را پشت سر بگذارد.

1428