دلیل رفتن دی بروینه از چلسی از زبان لمپارد

دلیل رفتن دی بروینه از چلسی از زبان لمپارد

پایگاه خبری فوتبالی – لمپارد دلیل این‌که چرا دی بروینه در زمان حضور در چلسی توسط مورینیو فروخته شد را بیان کرد. 

به گزارش فوتبالی، فرانک لمپارد باور دارد که دی بروینه به دلیل رقابت بسیار سخت برای قرار گرفتن در ترکیب نتوانست خود را به ژوزه مورینیو اثبات کند.

کوین دی بروینه دوران خود در لیگ جزیره را در ورزشگاه استمفورد بریج آغاز کرد اما اوضاع در آن زمان خوب پیش نرفت، خود لمپارد در آن زمان داشت به آخر دوران حضورش در چلسی نزدیک می‌شد. منچستر سیتی به خاطر آوازه این ستاره بلژیکی که در بوندسلیگا پیچیده بود او را با مبلغ 50 میلیون پوند از تیم ولفسبورگ بار دیگر به پریمیرلیگ آورد. این هافبک 31 ساله حالا به عنوان یکی از بهترین هافبک های نسل خود به شمار می‌رود و بار دیگر کیفیت خود را با نمایش عالی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان به نمابش گذاشت.

فرانک لمپارد سرمربی حال حاضر چلسی که از زمان حضور مشترکش با دی بروینه در چلسی با او آشنایی دارد درباره او گفت:" من همیشه کوین را به عنوان یک بازیکن دوست داشته ام. زمانی که با هم در چلسی هم تیمی بودیم او را دوست داشتم، الان هم به عنوان یک بازیکن سطح بالا دوستش دارم. وقتی به زمانی که او درچلسی داشت فکر می‌کنم به یاد می‌آورم که ما در آن زمان اغلب به شکل 4-2-3-1 بازی می‌کردیم و من کمی عقب تر به عنوان یکی از دو هافبک پست شماره 6 بازی می‌کردم، کوین پست شماره 10 یا یکی از دو بازیکن کناری را می‌خواست پس نمی‌گویم که هردو برای یک پست مبارزه می‌کردیم اما می‌توانید کیفیت او را ببینید. وقتی او در دوران جوانی خود با ما بود درآن پست بازیکنان با کیفیت زیادی داشتیم. هازارد آن‌جا بود، همین‎‌طور ماتا و شورله... و چیزی که به خاطر دارم این است که کوین بسیار تشنه بازی کردن بود. من از جزئیات  اتفاقی که بین او، باشگاه و مربی افتاد اطلاعی ندارم اما وقتی به عقب نگاه می‌کنم به این واقعیت که او برای به دست آوردن زمان بازی عادی باشگاه را ترک کرد احترام می‌گذارم. شما می‌توانید عطش او برای بازی و استعدادی که از خود نشان داده را ببینید."

2102