عبور آنچلوتی از رکورد فرگوسن در لیگ قهرمانان اروپا

عبور آنچلوتی از رکورد فرگوسن در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و منچستر سیتی از ساعت 22:30 به وقت ایران در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی یک بازی دیگر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را پیش رو دارد. این بازی 191 اُمین بازی کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و این قضیه خودش یک رکورد جدید است.

در حقیقت هیچ کدام از سرمربی های دنیای فوتبال، به اندازه کارلو آنچلوتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مربیگری نکرده اند. نفر قبلی سر الکس فرگوسن بوده است که 190 بازی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی تجربه کرده است و اکنون آنچلوتی از رکورد او عبور کرده است.

این بازی برای آنچلوتی بسیار مهم است و در شبی که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رکورد شکنی کرده است، باید دید که می تواند راهی فینال شود یا این که مغلوب شاگردان پپ گواردیولا خواهد شد. آنچلوتی تاکنون 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در این فصل به دنبال این است که برای پنجمین بار قهرمانی را تجربه کند.

1470