چرا وستهام مجبور است ستاره‌اش را به آرسنال بفروشد؟

چرا وستهام مجبور است ستاره‌اش را به آرسنال بفروشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن اسبق فوتبال انگلبس توضیح داد که چرا رد کردن پیشنهاد 70 میلیون پوندی آرسنال برای دکلان رایس، یک اشتباه بزرگ اقتصادی محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، وستهم برای قبول پیشنهاد 70 میلیون پوندی آرسنال برای دکلان رایس در این تابستان قانع شده است، هرچند که این مبلغ 30 میلیون یورو کم‌تر از مبلغ درخواستی آن ها می‌باشد.
آگبون لاهور، مهاجم سابق استون ویلا احساس خود را این‌گونه بیان کرد که پیشنهاد 70 میلیونی آرسنال برای ستاره انگلیسی یک پیشنهاد "واقع گرایانه" محسوب می‌شود، به خصوص با توجه به این موضوع که او تابستان بعدش بازیکن آزاد خواهد بود.

آگبون لاهور اعتقاد دارد که اگر وستهم این پیشنهاد را رد کند و بگذارد که این هافبک 24 ساله به صورت رایگان در سال 2024 باشگاه را ترک کند، از نظر مالی یک اشتباه بزرگ محسوب می‌شود.
دکلان رایس میل خود به بازی در چمپیونز لیگ را پنهان نکرده، چیزی که برای او در فصل آینده و در ورزشگاه امارات تضمین شده است. این هافبک که در حال حاضر حدود 60 هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرد، در این فصل به شکل فوق‌العاده ای تک تک دقایق تمام بازی ها را در ترکیب وستهم حضور داشته است و با توجه به ارزش او برای باشگاه، دیوید مویس پیش‌تر اعلام کرد که برای جذب او توسط هر تیمی باید رکورد نقل و انتقالاتی بازیکنان انگلیسی شکسته شود.

آگبون لاهور در ادامه گفت :" فکر نمی‌کنم آرسنال 100 میلیون پوند هزینه کند، اما 70 میلیون برای کسی که یکسال از قرادادش باقی مانده است، عدد واقعی تری است. وستهم در دوراهی سختی قرار گرفته، اگر آن ها پیشنهاد 60-70 میلیون پوندی آرسنال را رد کنند، او سال بعدش رایگان باشگاه را ترک خواهد کرد و وستهم این میزان پول که می‌تواند در نقل و انتقالات از آن استفاده خوبی کند را از دست خواهد داد.
2102