انتقادها از جایزه بازیکن زنان بارسلونا؛ سرقت بزرگ؟

انتقادها از جایزه بازیکن زنان بارسلونا؛ سرقت بزرگ؟

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که در مراسم بهترین های فیفا بیشترین توجهات به سوی مسی، امیلیانو مارتینز، لیونل اسکالونی و سایر ستارگان فوتبال مردان جلب شد اما به نظر می رسد که انتخاب الکسیا پوتیاس ستاره زنان بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن سال هم به شدت جنجال ساز شده و با انتقادهایی در میان هواداران فوتبال زنان همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب ستارگان فوتبال جهان به پاریس رفتند تا بهترین های سال 2022 فوتبال جهان را بشناسند. در فوتبال مردان همه جوایز به تیم ملی آرژانتین رسید که دلیلش قهرمانی این تیم در جام جهانی بود. در مورد فوتبال زنان نیز الکسیا پوتیاس جایزه بهترین بازیکن زن سال را کسب کرد اما خیلی ها معتقدند که این جایزه ناعادلانه بوده است و "بث مید" ستاره آرسنال و تیم ملی انگلیس لیاقت بیشتری داشته است.

کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های متفاوتی به انتخاب پوتیاس داشته اند. یک نفر نوشته است:"بث مید برای یک بار دیگر مورد سرقت قرار گرفت. میدو، بسیار دوستت داریم و لیاقتت بیشتر است." و دیگری نوشته است:" بث مید مورد سرقت قرار گرفت. سم کر حتی در میان سه نفر برتر هم نبود." و دیگری نوشته است:"جایزه دروغین فیفا برای یک بار دیگر بث مید بهترین بازیکن زن جهان را مورد سرقت قرار داد." و دیگری نوشت:" بث مید مورد سرقت قرار گرفت. پوتیاس از ژولای 2022 مصدوم است اما باز هم جایزه را به او می دهند. شرم آور است."

4125