الکسیا پوتیاس در بارسلونا ماندنی شد؛ بارسلونا همچنان پر قدرت می‌ماند

الکسیا پوتیاس در بارسلونا ماندنی شد؛ بارسلونا همچنان پر قدرت می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا امروز قرارداد الکسیا پوتیاس فوق ستاره و کاپیتان خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد تا خیال هواداران این تیم بابت حضور این بازیکن در دو فصل آینده راحت شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از دغدغه های هواداران بارسلونا در بخش زنان پایان قرارداد الکسیا پوتیاس کاپیتان تیم فوتبال زنان بارسلونا با این تیم بود. در چند روز گذشته خبر های زیادی مبنی بر انتقال الکسیا پوتیاس به تیم های دیگر خصوصا رئال مادرید به گوش می رسید اما امروز باشگاه بارسلونا بالاخره قرارداد این ستاره خود را به مدت دو فصل دیگر و تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد تا خیال هواداران این تیم راحت شود.

ارزش الکسیا پوتیاس در ترنسفرمارکت ۵۰۰ هزار یورو است اما احتمالا مبلغ قرارداد او بیشتر از ارزش او باشد. چرا که او ‌چندی قبل به مبلغ پایین قراردادش اعتراض کرده بود و باید دید در نهایت به چه مبلغی راضی شده است. بارسلونا همچنین در این نقل و انتقالات دو هدف دیگر برای جذب بازیکنان مطرح دارد تا برای فصل آینده هم به عنوان قدرت اول در بین تیم های جهان حاضر شود.

الکسیا از سال ۲۰۱۲ در تیم بارسلونا حضور دارد و بیشترین بازی را با پیراهن این تیم انجام داده است. او دو بار برنده توپ طلا شده است و دو بار هم همراه بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان زنان اروپا شده است و این شانس را دارد تا چند روز دیگر برای بار سوم لیگ قهرمانان زنان اروپا را بالای سر ببرد.