مدال برنز فوتبال زنان المپیک بر گردن آلمانی ها؛ شب تلخ الکسیا پوتیاس

مدال برنز فوتبال زنان المپیک بر گردن آلمانی ها؛ شب تلخ الکسیا پوتیاس

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رده بندی فوتبال زنان المپیک امروز بین تیم های آلمان و‌ اسپانیا انجام شد که در پایان مدال برنز این رقابت به آلمانی ها رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم های ملی فوتبال زنان آلمان و اسپانیا لحظاتی قبل دیدار رده بندی فوتبال زنان المپیک را برگزار کردند. آلمان یکی از تیم هایی است که در فوتبال زنان المپیک مدال طلا آورده است اما اسپانیا برای اولین بار بود که پای به رقابت های المپیک می گذاشت.

نیمه اول این دیدار با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت اما با شروع نیمه دوم این آلمان بود که توانست به گل برسد. در صحنه ای دروازه بان اسپانیا و مهاجم آلمان به هم برخورد کردند که داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص داد. گوین ستاره آلمان در این مسابقه توانست پنالتی را تبدیل به گل کند و تیمش را پیش اندازد. در ادامه اسپانیایی ها حملات زیادی را انجام دادند تا اینکه دقیقه ۹۶ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. الکسیا پوتیاس ستاره فوتبال اسپانیا پشت این توپ ایستاد اما نتوانست دروازه برگر را باز کند تا یکی از مهم ترین پنالتی های عمرش را از دست داده باشد. این دیدار با همان تک گل به پایان رسید تا آلمان به نشان برنز المپیک پاریس برسد.

اسپانیا سال گذشته قهرمان جام جهانی زنان شد اما امسال نتوانست در المپیک مدال کسب کند. دیدار فینال فوتبال زنان المپیک هم فردا بین آمریکا و برزیل برگزار می شود.

۶۰۰۱