تنها بازیکنی که امید بارسلونا برای جایزه «بست» خواهد بود

تنها بازیکنی که امید بارسلونا برای جایزه «بست» خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - خیلی ها تصور می کردند که با جدایی مسی، بارسلونا تا چندین سال در جوایز فردی فوتبال جایی نخواهد داشت اما به نظر می رسد که بازیکنان تیم زنان فوتبال بارسا فعلا پرچم را برای این تیم برافراشته نگه داشته اند.

به گزارش فوتبالی، تیم زنان بارسلونا در سال 2021 همه جامها را درو کرد و الکسیا پوتیاس نیز توانست جایزه توپ طلا را کسب کند. امشب جایزه بهترین های فیفا برگزار می شود که پوتیاس در کنار دیگر بارسایی یعنی جنی هرموسو و همچنین سم کر استراالیایی از چلسی، سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن زن سال 2021 فوتبال جهان هستند.

الکسیا پوتیاس جوایز بهترین بازیکن سال یوفا، توپ طلا و گلوب ساکر را کسب کرده است و حالا امید زیادی به کسب جایزه "بست" دارد تا بتواند کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند. بدین ترتیب هواداران بارسلونا هر چند که در رده مردان موفقیت زیادی نداشته اند، می توانند به کسب جدی یک جایزه در بازی امشب امیدوار باشند.

البته بارسلونا در میان نامزدهای تیم برتر سال با حضور جوردی آلبا، بوسکتس، دنی آلوز و فرنکی دی یونگ نمایندگانی دارد و امیدوارند که حداقل یکی از این چهار نفر بتواند در تیم برتر سال جای بگیرد تا در این زمینه نیز بتوانند مراسم را با خاطره خوشی ترک کنند.

4125